Astăzi a fost aprobat regulamentul de delegare a serviciului de taximetrie din Alba Iulia

Îndosariat în: Administrație |

sedinta-taxi-alba-iuliaConsilierii locali din Alba Iulia au dezbătut astăzi, pentru a doua oară, proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului, a Caietului de sarcini și a Contractului de delegare a gestiunii pentru serviciul de transport persoane în regim de taximetre.

Dacă la prima întâlnire pe această temă nu s-a putut ajunge la un consens din cauză că unii consilieri au venit la ședință nepregătiți să facă față multiplelor nemulțumiri exprimate de taximetriștii prezenți, de această dată, după negocieri între părți care s-au desfășurat la Comisia Juridică, proiectul ”a trecut” cu mai multe amendamente iar taximetriștii au plecat oarecum împăcați.

În urma aprobării amendamentelor se vor face următoarele modificări în Regulament: punctajul acordat pentru departajarea solicitanților va fi între 0 și 10 (art.17 (4) din regulament); pentru ”gradul de protecție al pasagerilor” se vor acorda 10 puncte pentru mașinile care au 8 airbag-uri, 8 puncte pentru 6 airbag-uri, 6 puncte pentru 4 airbag-uri, 4 puncte pentru 2 airgab-uri, 1 punct pentru 1 airbag și 0 pentru mașinile fără airbag (art. 17 (4) lit.E); atât vehiculele aflate în proprietate cât și cele deținute în leasing vor primi câte 4 puncte (art. 17 (4) lit.F); autorizația taxi se eliberează de către autoritatea de autorizare pe o perioadă de 5 ani cu posibilitate de prelungire, la cerere conform legii 38/2003 cu modificările și completările ulterioare (art.19).

Singura problemă care nu a putut fi rezolvată a fost solicitarea ca numărul de autorizații să crească de la 240 la 259 (numărul maximal de locuri permis de lege în funcție de numărul de locuitori), făcută de un proprietar de firmă de taximetrie care a motivat că, dacă majoritatea autorizațiilor vor fi prelungite, vor rămâne prea puține locuri pentru cei care s-au pregătit să participe la licitație și și-au achiziționat mașini noi pe care nu le vor putea folosi. Acestuia i s-a explicat că în acest sens a fost luată deja o hotărâre, în anul 2011, iar conform legii, aceasta se aplică timp de 5 ani.

FOTO: ARHIVĂ

albaiuliainfo.ro

Facebook 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Având în vedere aceste aspecte rugăm cititorii să ne raporteze orice abatere de la aceste reguli sesizată în comentariile postate pe albaiuliainfo.ro

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.