Proiectul ”Respiră aerul istoriei” va primi o finanțare de 50.000 lei din bugetul local al municipiului Alba Iulia

Îndosariat în: Administrație |

alba-iulia-vedere-de-pe-poarta-a-treiaPrimăria municipiului Alba Iulia propune consilierilor locali să adopte, în ședința ordinară de marți, 22 decembrie 2015, un proiect de hotărâre care prevede asigurarea sustenabilității financiare a proiectului ”Respiră aerul istoriei”, pentru anul 2016, prin alocarea din bugetul municipiului a sumei de 500.000 de lei necesară resurselor umane, continuării și dezvoltării de măsuri de promovare a Cetății Alba Carolina.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă promovarea potențialului turistic exprimat de Cetatea Alba Carolina și creșterea contribuției acesteia la îmbunătățirea imaginii de țară a României în străinătate și a atractivității sale pentru turism și afaceri.

Obiectivele specifice ale proiectului constau în promovarea potențialului turistic al Cetății Alba Carolina în scopul creșterii activității României ca destinație turistică, prin crearea și dezvoltarea unui pachet integrat de activități de promovare și marketing ce constau în: marketing online și direct al Cetății Alba Carolina, promovarea produsului turistic Cetatea Alba Carolina prin organizarea de evenimente de promovare, participare la târguri și acțiuni generale de publicitate și promovare în scopul creșterii notorietății și impunerii în plan național a acesteia ca destinație turistică pentru companii de turism și turiști.

Municipiul Alba Iulia a implementat în perioada septembrie 2010 – ianuarie 2012 proiectul ”Respiră aerul istoriei” în cadrul Programului Operațional Regional, Axa Prioritară 5.

Proiectul și-a propus promovarea potențialului turistic al Cetății Alba Carolina în scopul creșterii atractivității României ca destinație turistică prin crearea și dezvoltarea unui pachet integrat de activități de promovare și marketing.

Municipiul Alba Iulia s-a angajat să asigure sustenabilitate proiectului după finalizarea investiției inițiale, respectiv după data de 18 ianuarie 2012, prin alocarea din bugetul propriu a sumelor necesare continuării activității proiectului. Totodată, municipiul se angajează să mențină departamentul administrativ format din 3 coordonatori relații publice și promovare, cărora li s-a încheiat contracte individuale de muncă. Aceștia se vor ocupa de gestionarea activităților curente de administrare a paginii web, de participarea la târgurile de turism și de dezvoltarea de noi măsuri de promovare a Cetății din Alba Iulia.

• Bugetul proiectului pentru 2016 – 500.000 de lei:

Cheltuieli pentru manifestări expoziționale/evenimente de turism, cursuri perfecționare – 65.000 de lei, dintre care 10.000 de lei pentru cheltuieli închiriere stand, 50.000 de lei pentru transport, diurnă, cazare, 5.000 de lei pentru cursuri perfecționare echipă proiect.

Cheltuieli cu salariile aferente personalului – 100.000 de lei.

Cheltuieli pentru publicitate și reclamă a destinațiilor și produselor turistice românește, adică materiale de promovare în valoare de 335.000 de lei.

albaiuliainfo.ro

Facebook 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Având în vedere aceste aspecte rugăm cititorii să ne raporteze orice abatere de la aceste reguli sesizată în comentariile postate pe albaiuliainfo.ro

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.